|
|
|||
|
|||
Kuk ich uf tie Uhr, is's pai mir siwe odr acht,
pai tene im Radio awr seks! Hen tie tort kaa Uur, odr kepts pai tene kaa anre Zaalwjardr meer?… Un tan heer ich noch - seks Rewoluzion un seks Rewoluzion. Na liewr Mensch, trai Rewoluzion hade mr schon un is niks gschaides rauskome, un wans noch seks Rewoluzion kewe sol - to simr jo kans vrlore!... To mus toch pai tene Sprechr was mit dr Aussproch net stimme! Tes mus toch wool net seks sin, tes mise tie Sek gmaant sin. Un kanst dr tes vorstele, warum?! Wan ich ten Kaste aischal un tie Japan zaiche - al wise toch, wie tie in Japan hait schawe un wie wait sie sin - tort rene aach viel Lait uf dr Gase hin un her. Un wen se Amerika zaiche - tort wimlt aach ales uf dr Gase. Un wie Amerika hait lept un spukt uf tie anre, tes wise toch ale kans gut. Awr wen se Moskau zaiche… To mecht ich imr kjarn wise, wu tie tie vile Lait herneme! Tes wimlt jo uf dr Gase schlimr wie ufm Amaisekhibl, un al rene mit dr Sek rum! Sokar noch mit zwaa. Was tie do al schlebe?! Un to tacht ich mr so was: wan se uns jedrm 'n krouse Sak kewe, odr aach zwaa, un lose uns al ins Auslant, un mr file uns in ihre Magasine tort triwe tie Sek vol un schlebe tes ales zu uns… To pin ich mr sichr - in tene nechste hunrt Joor to kome tie Kapitaliste net zu sich, wie mir in tene lezte sipzich!… 1990 Von Arthur Jordan,Asowo,Omsk. |