Показать сообщение отдельно
  #23  
Старый 17.12.2010, 00:42
Альтаир
Guest
 
Сообщений: n/a
По умолчанию

Es waren drei Gesellen * * * * * * * * * * * * * * * * * * *Sie machen was sie wellen * * * * * * * * * * * * * * * *Sie spielen alle drei * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *Auf einem Zifferblatt * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Ein jeder wollt es wissen * * * * * * * * * * * * * * * * * Wer?s schonste Madchen hat. * * * * * * * * * * * * * * * * * *Es war in der Nacht in der Mitte * * * * * * * * * * * Da sagt zu den anderen der Dritte * * * * * * * * * Mir hat es gestern Abend * * * * * * * * * * * * * * * Ein Madchen zugeret * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Ich soll ya bei ihr schlafen * * * * * * * * * * * * * * * In ihrem Federbett. * * * * * * * * * * * * * * *Da kommt er angeritten * * * * * * * * * * * * * * * * *Mit seinem goldnem Schlitten * * * * * * * * * * * * *Er klopft so leise an * * * * * * * * * * * * * * * * * * *Mit seinem goldnem Ring * * * * * * * * * * * * * * * *Schatz schlafst du oder wachst * * * * * * * * * * * *Oder *hast du jemand drinn * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Ich schlafe nicht, ich wache * * * * * * * * * * * * * * Ich will dir nicht aufmachen, * * * * * * * * * * * * * So hatst du gestern Abend * * * * * * * * * * * * * * Das Plaudern lassen sein, * * * * * * * * * * * * * * * So durfst du heute schlafen * * * * * * * * * * * * * * Beim schone Madelein. * * * * * * * * * * * * Wo soll ich jetzt hinreiten * * * * * * * * * * * * * * * Jetzt schlafen alle Leute * * * * * * * * * * * * * * * * Jetzt schlafen alle Leute * * * * * * * * * * * * * * * * Und alle Burgersknecht * * * * * * * * * * * * * * * * * Es regnet oder schneiet * * * * * * * * * * * * * * * * *Und weht der Wind so recht * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Dort oben auf den Bergen * * * * * * * * * * * * * * * Dort steht eine einsame Kirche * * * * * * * * * * * Dort bind dein Pferdchen an * * * * * * * * * * * * * * Und leg dich auch dazu * * * * * * * * * * * * * * * * * Und denk an deine Liebe * * * * * * * * * * * * * * * * Und schlaf in su?e Ruh.
Ответить с цитированием